Vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Wander & Anouk - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Wander & Anouk - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Wanouk

Blijf op de hoogte en volg Wander & Anouk

15 Mei 2012 | Nederland, Schiphol

Dag allemaal,

Eindelijk is het zo ver. We zijn op Schiphol en over ong. 1,5 uur zitten we in de lucht. 10 uur later zijn we al in Canada. Een gekke gedachte als je erbij nadenkt. Wij hebben er erg veel zin in.

We hebben nu nog niet veel te melden, eigenlijk helemaal niks, dus we laten in Canada weer van ons horen!

-Aangekomen-
De vliegreis valt tegen, vooral voor Wander. Anouk heeft de helft van de vlucht, zoals gewoonlijk, liggen snurken. We zijn gewend geraakt aan de luxe vlucht die we naar & van Australie hadden: meer beenruimte, eigen beeldscherm en niet het gevoel dat je onderweg vliegtuigonderdelen verliest ;). Op de terugweg toch maar een upgrade proberen te regelen :). We zijn dan ook kapot als we eindelijk bij het hotel aankomen.
Het hotel ziet er netjes uit. Na aankomst (21:00 lokaal), gaan we meteen naar het restaurant en aansluitend de bar. Wander proeft hier meteen het lokale bier (Canadian, heel toepasselijk) en de lokale Whiskey (ben de naam vergeten). Bier is goedgekeurd. De Whiskey moet toch echt uit Ierland of Schotland komen...
De mensen zijn hier wel ontzettend aardig!

Als we om 12 uur middernacht uit de bar komen, is het echt tijd om te slapen. We zetten de wekker om 08.15 uur en hopen dat we dat halen.......