Dag 10: Camping - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Wander & Anouk - WaarBenJij.nu Dag 10: Camping - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Wander & Anouk - WaarBenJij.nu

Dag 10: Camping

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Wander & Anouk

20 September 2015 | Verenigde Staten, Moab

We staan vanochtend vroeg op. Om 8 uur gaat de receptie van de camping open en dan willen we meteen op de stoep staan. We vragen opnieuw of ze ons kunnen helpen met het bellen naar Apollo. Gelukkig staat er nu een aardige dame, Lynn, achter de balie. Ze is heel rustig en belt voor ons. Ook zij moet eerst 4 nummers bellen (het nummer dat ze als laatste belt, staat niet eens op onze papieren), voordat ze de juiste persoon aan de lijn krijgt. De dame aan de andere kant van de lijn vraagt allerlei gegevens over de camper. Make and model, welke brandstof, welk type band, hoe groot etc. Die auto is toch geregistreerd???? Waarom moeten wij al die informatie verstrekken. En wat heeft de brandstof met het verwisselen van een band te maken?Lynn vraagt zich hetzelfde af, maar blijft ons gelukkig helpen. Uiteindelijk gaat Apollo rondbellen om iets te regelen. We hebben er weinig vertrouwen in, want het is zondag. Na een poosje bij de camper te hebben gezeten komt Lynn naar ons toe om mede te delen dat er geen garage gevonden is die vandaag open is, maar dat Apollo nog door blijft zoeken.

Rond 10.45 uur komt er een man van de camping naar ons toe. We moeten verhuizen naar een andere plek, want de plek waar we staan is verhuurd. Dus alle aansluitingen afkoppelen, band oppompen (duurt ca. 20 minuten) en dan kunnen we naar de andere plek, niet veel verderop, rijden. De plek is nog groter dan we hadden en dat voor dezelfde prijs. Dus niet slecht.

Omdat we natuurlijk nog bericht van Apollo kunnen krijgen en er vrij weinig in de buurt is wat je zonder auto kunt doen, zijn we aan de camper gekluisterd. Het is lekker weer en dus zetten we de stoeltjes buiten. We vermaken ons met lezen, internetten en kletsen. We vervelen ons niet, maar het is natuurlijk wel zonde van de vakantiedag. Eerst de koffer en nu dit. Dat zijn 2 "verloren" dagen. We zien dit maar als een rustdag.

Aan het eind van de dag gaat Anouk naar de receptie om te vragen of er nog bericht is gekomen van Apollo. De onvriendelijke vrouw zegt een beetje nors nee, kijkt met moeite nog om zich heen en zegt dan dat er geen notities liggen. Helaas pindakaas. Beetje jammer dat Apollo ons niet laat weten hoe de vork in de steel zit. Dat er op zondag niet gewerkt wordt is jammer maar helaas, maar een beetje informatie is toch altijd fijn.

Morgen weer vroeg op om weer naar de receptie te gaan. Hopelijk willen ze nog een keer voor ons bellen voor de stand van zaken. We willen morgen zo weinig mogelijk tijd verknoeien. 1 dag is wel lang genoeg. Als er niks geregeld is, regelen we het zelf wel. De band is aan het eind van vandaag nog relatief hard, dus een klein stukje naar de garage zou moeten lukken :)
We'll keep you updated!

• 21 September 2015 - 08:55

Marijke:

Goh, wat balen van die lekke band. Hopelijk gaat 'n nieuwe band snel lukken en kunnen jullie de trip snel voortzetten. Wish you luck!!

Kus, Marijke

• 21 September 2015 - 15:45

Wander:

Hopelijk is het inmiddels gelukt!
    Je zou toch verwachten dat ze hier vaker mee te maken hebben...

• 21 September 2015 - 22:56

Mano:

Hoi avonturiers , hopelijk zijn jullie volgende verslagen weer vol met reiservaringen. Vervelend zo'n lekke band ! Anouk je verhalen zijn prettig en leuk om te lezen, je schreef dat je vader 60 is geworden ' dat gelooft niemand :-) , ziet er veeeel jonger uit . Heel veel plezier nog .

• 22 September 2015 - 02:07

Anouk:

Haha dankje! Hij is echt 60 geworden, maar ben het met je eens dat hij ook voor 50 door kan gaan. :)