Dag 2: Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Wander & Anouk - WaarBenJij.nu Dag 2: Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Wander & Anouk - WaarBenJij.nu

Dag 2: Las Vegas

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Wander & Anouk

12 September 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Het was vandaag de bedoeling om de camper op te halen en richting de parken te rijden. Omdat we tot vanavond op de koffer moeten wachten, gaat dat niet door.

We staan om half 8 op. Anouk heeft niet goed geslapen (matras is niet recht), maar we zijn wel uitgerust.
De douche is zo laag, dat we er niet rechtop onder kunnen staan.
De camper moet tussen 9 en 11 worden opgehaald. We gaan eerst ontbijten en checken dan uit. Voor ons staat een vriendelijke Duitser (met z'n vader) die ook dezelfde richting opmoeten om een camper op te halen. We besluiten om samen een taxi te delen.

De taxi-chauffeur sjeest behoorlijk door en al snel komen we bij Apollo aan. Daar moeten we (ook al) een tijdje wachten, maar we hebben geen haast. We krijgen uitgebreide instructies mee. En dan kunnen we eindelijk rijden. Het is inmiddels al middag. We besluiten een rondje te doen om te kijken hoe hij rijdt en daarna een broodje te eten bij Subway. Nog even boodschappen doen bij walmart en dan is het alweer 16.00 uur.
We hebben in de buurt een camping gevonden. Nog een paar uur wachten op de koffer en dan kunnen we daar gaan staan voor de nacht. Om de tijd te doden, gaan we zo een rondje over de strip lopen. Wat een straf!

Vervolg:
We rijden een rondje over de strip. Het is rush-hour dus we kunnen veel dingen rustig vanuit de RV bekijken. Aan het eind van de strip maken we een u-turn en rijden terug naar Alexis Park hotel. We hebben om 20.00 uur de shuttle gereserveerd, maar we willen toch eerder op het vliegveld zijn om te voorkomen dat de koffer naar het hotel wordt opgestuurd terwijl wij op weg naar het vliegveld zijn. De shuttlebus gaat naar terminal 1, maar de koffer moet op terminal 3 worden opgehaald. We vragen of we rechtstreeks bij T3 kunnen worden afgezet. Geen probleem. De eerste meevaller. Helaas weet de chauffeuse de weg niet zo goed bij T3 en dus moeten we nog een eindje lopen om op de juiste plek aan te komen.

We lopen naar de bagage claim en vragen of we op de band onze koffer op mogen halen. Dat kan niet. We moeten wachten. Ca. 45 min. uiteraard wordt dit meer dan een uur, maar dan hebben we de koffer weer in ons bezit.
Met de shuttle gaan we weer terug naar Alexis Park. Het is al laat en het wordt tijd om naar de camping te rijden. We komen net op tijd aan, want de check-in gaat al bijna dicht (22.00 uur). Even installeren en dan lekker het bed in.

• 13 September 2015 - 10:22

Benno En Magret:

Alle begin is moeilijk, haha!!
    Nu op naar de mooie dingen. Veel plezier en geniet er lekker van.

• 13 September 2015 - 14:51

Marijke:

Wat 'n enerverend begin van de vakantie! Ik gun jullie 'n rustig vervolg en veel plezier!!!

Liefs.

• 13 September 2015 - 22:39

Yvonne:

Wat een avontuur! En dit is nog maar het begin.
    Een hele fijne en soepele voortzetting van deze reis gewenst.
    Ik blijf jullie volgen.
    Veel liefs

• 14 September 2015 - 19:33

José:

Goed begin!
    Hopelijk gaat de rest van de reis wat makkelijker.