Dag 21 Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Wander & Anouk - WaarBenJij.nu Dag 21 Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Wander & Anouk - WaarBenJij.nu

Dag 21 Las Vegas

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Wander & Anouk

01 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

We moeten de camper vandaag inleveren.
We staan rustig op, maar worden toch vroeg wakker. Na het ontbijt pakken we de koffer in en ruimen de camper op.
Rond 9.30 uur zitten we bij Apollo. Zonder problemen leveren we de camper in en we krijgen ook het geld voor de lekke band en de stoel terug.

Dan rijden we met een taxi naar ons hotel, Flamingo.
Een gigantisch hotel. Bij aankomst leveren we eerst onze koffers af zodat we die later op onze kamer kunnen laten afleveren. De man die over de karretjes gaat, staat alleen maar te praten en daarom pakt Jan zelf maar zo’n kar. Anouk en de taxi chauffeur moeten er wel om lachen.
Als we voor 13.00 uur inchecken, moeten we 30 dollar extra betalen. Belachelijk! Het is nog maar 10.30 uur, dus lopen we eerst de strip op.

Het is nog lekker warm, maar het voelt minder warm dan we gewend zijn. We komen bij Venetië uit. Daar gaan we een roltrap op richting Madame Tussauds en komen uit bij de Grand Canal Shops. Daar gaan we naar binnen en kijken onze ogen uit. Alles is groot, groter, grootst. Het lijkt binnen net of het nacht is. Het plafond lijkt net een echte lucht met wolken, maar het is gewoon een beschilderd plafond. Er staan overal sfeervolle lantaarns. De restaurants en winkeltjes lijken net huisjes. Echt leuk om te zien. Natuurlijk is alles veel te duur.

We lopen terug naar het hotel. Het is inmiddels 14.00 uur, dus kunnen we gaan inchecken. De rij is nog langer dan de eerste keer! We moeten bijna een uur wachten (gelukkig zijn we onze koffers kwijt), maar dan is het eindelijk zo ver. Beetje onpersoonlijk allemaal.
We voelen ons niet thuis in deze drukte en zijn blij als we de lift naar boven kunnen nemen. Onze kamer zit op de 16e verdieping, dus hebben we een mooi uitzicht op the Mirage en Caesars Palace.

Om even te relaxen, gaan we naar het zwembad. Degene waar we in willen is voor 21 en ouder, maar hier moet je je ID laten zien en die hebben we niet bij ons. Dan gaan we maar naar het familie bad. Niet zo heel diep, maar we nemen toch een duik.

Terug op de kamer gaan we douchen en daarna gaan we de strip weer op. Het is inmiddels alweer donker en een stuk drukker dan vanmiddag! We gaan bij de Grand Canal Shops eten. Wel een gezellig tentje, maar de airco staat veel te hoog.

Dan wandelen we via een omweg terug naar het hotel. Onderweg stoppen we bij een dansact en Jan wordt eruit gepicked om mee te doen!

Rond 22.00 uur zijn we weer op de kamer. We hebben het wel gehad voor vandaag en gaan lekker slapen.

• 03 Oktober 2015 - 00:05

Wander:

Nice. Je wordt nog geen 21 geschat :)

• 03 Oktober 2015 - 02:06

Anouk:

Iedereen moet z'n ID laten zien, dus weet niet of het aan de schatting ligt haha