Hope - Reisverslag uit Hope, Canada van Wander & Anouk - WaarBenJij.nu Hope - Reisverslag uit Hope, Canada van Wander & Anouk - WaarBenJij.nu

Hope

Door: Wanouk

Blijf op de hoogte en volg Wander & Anouk

26 Mei 2012 | Canada, Hope

's ochtends vertrekken we uit Campbell River naar Nanaimo waar we met de ferry naar het vaste land gaan. Vervolgens rijden we door naar onze tussenstop, het plaatsje Hope. De hoop is hier wel vervlogen...:). Het is als het goed is best een grote plaats, maar het voelt als zo'n dorpje uit een Western film. Ieder moment kan er iemand, door de klapdeuren, uit de kroeg gegooid worden. Ook humor lijken ze hier niet te hebben. We gaan uit eten en we maken toch echt leuke grapjes, maar worden aangekeken alsof we van een andere planeet komen. Gelukkig hoeven we hier alleen te overnachten.
Voor reizigers, hotel "Travelodge" raden wij niet aan, mocht je hier meerdere nachten willen blijven. Wij raden aan maximaal 1 nacht in Hope te blijven...

Na Hope zullen we doorrijden naar Clearwater. Hier verblijven we een paar dagen tussen de cowboys op een "Ranch". Jullie zullen ons dan ook een paar dagen niet horen. Ze hebben hier, uit principe (!), geen internet en de telefoon heeft geen bereik.
Clearwater ligt aan het Wells Gray Provincial Park, dus we gaan ons daar een paar dagen vermaken! Het lijkt mooi weer te worden, dus dat zit in ieder geval mee!

• 26 Mei 2012 - 05:45

Yvonne:

Veel plezier op de ranch.
    Wel griezelig om geen enkele verbinding te kunnen maken met de buiten wereld en ook heel spannend.
    Tot over een paar dagen!!

• 27 Mei 2012 - 05:53

Marijke:

Ha schatjes,

Kijk, dát geeft nu een echt vakantiegevoel. Geen contact met de rest van de wereld. Rust!

Mss had je de indianentooi van Joan Franka kunnen lenen. Had je je helemaal thuis gevoeld, haha. :)

Veel plezier de komende dagen.
    Dikke kus.

• 30 Mei 2012 - 12:31