Parksville - MacMillan Provincial Park - Reisverslag uit Parksville, Canada van Wander & Anouk - WaarBenJij.nu Parksville - MacMillan Provincial Park - Reisverslag uit Parksville, Canada van Wander & Anouk - WaarBenJij.nu

Parksville - MacMillan Provincial Park

Door: Wanouk

Blijf op de hoogte en volg Wander & Anouk

22 Mei 2012 | Canada, Parksville

Als we de gordijnen open doen, zien we vele mensen voor het hotel staan. De drukke straat is ineens super rustig. Er rijden geen auto's meer. Wel zien we politiemotoren voorbij komen. Al snel wordt duidelijk wat er aan de hand is. Het is Victoria Day. In een grote optocht komen allerlei versierde wagens en mensen voorbij. Een carnaval achtig gebeuren. Alleen zijn het geen carnavalverenigingen, maar lokale bedrijven die in de optocht meedoen. Zo zien we bijv. de brandweer en een aantal scholen voorbij komen. We zijn bang dat we het hotel niet uitkunnen, maar er blijkt een achterom te zijn.

We vertrekken naar Parksville, ong. 2 uur rijden. Na het inchecken, gaan we meteen naar MacMillan Provincial Park. Er zijn 2 korte looproutes van ong. 1 km. Niet zo heel lang dus, maar omdat het een heel mooi bos is, zijn we toch relatief lang onderweg. Gelukkig hebben we onze waterdichte wandelschoenen aan, want het is blubberig!
We hebben geprobeerd om mooie foto's te maken, maar helaas is het niet gelukt om de sfeer van het bos op de foto te krijgen. Ondanks de kleine afmeting is het zeker de moeite waard hier te gaan wandelen.

Een geslaagde dag vandaag. Op naar Campbell River!

• 22 Mei 2012 - 05:24

Jan En Cili:

Hallo Wander en Anouk,

We zien nu dat ons berichtje er drie keer op staat.......toen we hem verstuurde gebeurde er niks....dus toch wel....hahaha!!!!.....
    En alweer een mooie dag gehad vandaag......morgen naar Cambell River.......supergaaf!!
    Veel plezier......

Groeten Jan en Cili xxx

• 22 Mei 2012 - 13:43

Marijke:

Na het zien van de eerste foto mag het duidelijk zijn. Vrouwen zijn toch sterker dan mannen. Eén vinger tegenover 2 handen. Goed zo, Anouk!
    Veel plezier morgen.

Dikke kus.

• 23 Mei 2012 - 12:47

Wilma:

Wat leuk ommee te lezen, en wat hebben julle al veel gezien, hopelijk kunnen jullie de walvissen nog een keer een bezoek brengen, lijkt mij wel super spectaculair.Doen hoor!!!!!!!Hebbben jullie al beren mogen ontmoeten?!Verstop het eten goed hoor!!!!!!Want ze vreten alles op. Vind de foto,s ook gaaf, vind het knap dat jullie tussende bedrijvigheid door nog tijd hebben om te schrijven, super van jullie.Ga nu snel even jullie foto,s verder bekijken.Tot snel!!!!!
    xxxxxxxxxx Wilma.

• 23 Mei 2012 - 20:20

Oma Gortemaker:

Hallo Wander en Anouk,
    Ik vind het weer heel leuk om jullie verhalen te volgen. Volgens mij genieten jullie er lekker van, zoals het hoort. Blijf dit vooral doen en hou ons op de hoogte.
    Groetjes en een dikke kus.

• 23 Mei 2012 - 20:48

Sayana:

Haaaaai oom wande en tante anoek,

heel erg fijn dat ik een doos kreeg. Met leuke prinsessen. was leuke verrassing. ben heel blij.
    (citaat van Sayana)
    kus Sayana
    (en de groetjes van ons!)