Tasmanie - Scottsdale - Reisverslag uit Scottsdale, Australië van Wander & Anouk - WaarBenJij.nu Tasmanie - Scottsdale - Reisverslag uit Scottsdale, Australië van Wander & Anouk - WaarBenJij.nu

Tasmanie - Scottsdale

Door: Wanouk

Blijf op de hoogte en volg Wander & Anouk

24 December 2010 | Australië, Scottsdale

We hebben voor de kerstdagen een B&B geboekt in Scottsdale. We rijden richting Lanceston om daar eerst te gaan shoppen. De plaats valt echter tegen en we rijden door naar Scottsdale. Eenmaal aangekomen in het plaatsje, zetten we de auto aan de kant om te kijken waar het B&B zit. Blijken we al voor de deur te staan!. Grappig…
Het B&B “Beulah Heritage” is super! We worden echt als familie ontvangen. Aardige mensen. Ziet er supernetjes en gezellig uit.
Omdat het mooi weer is besluiten we naar het strand van het nabijgelegen plaatsje Bridport te gaan. Hier genieten we lekker van het weer en eten we lekker, op kerstavond, in een bistro.

Bij deze willen we jullie natuurlijk een fijne (en witte?) kerst wensen!!!

• 24 December 2010 - 12:48

Oma Gortemaker:

Beste Wander en Anouk,
    Vanuit een wit Nl wens ik jullie een hele fijne kerst. Geniet er nog even lekker van.

• 24 December 2010 - 14:15

Benno En Magret:

Geniet nog effe lekker van het mooie weer en van het mooie natuurrijke tasmanie.........We genieten al van jullie mooie foto,s en verhalen. we wensen jullie morgen een hele fijne kerst...

Tot gauw
    Benno en Magret

• 24 December 2010 - 15:18

Marijke:

Hey "Aussies",

Ik heb even gegoogled naar Beulah Heritage. Dat ziet er inderdaad keurig uit. Erg mooi!

Kus.

• 24 December 2010 - 20:14

Leen Zevenbergen:

Hallo Anouk en Wander,

Hele fijne kerstdagen en natuurlijk veel plezier gewenst!
    Met vriendelijke groeten.
    Leen.

• 24 December 2010 - 23:23

Wilma:

Zonnige kerstdagen gewenst vanuit een ouderwets wit nederland,reageer morgen weer,want lig nu half te pitten in bed,
    kus Wilma & jacques