Tasmanie - Mt.Field National Park - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wander & Anouk - WaarBenJij.nu Tasmanie - Mt.Field National Park - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wander & Anouk - WaarBenJij.nu

Tasmanie - Mt.Field National Park

Door: Wanouk

Blijf op de hoogte en volg Wander & Anouk

24 December 2010 | Australië, Sydney

We zijn net op tijd voor de vlucht naar Tasmanie. Scheelt weer, hoeven we niet te wachten.
Wander voelt zich allen niet helemaal lekker. Zijn maag doet een beetje raar. Gelukkig duurt de vlucht maar een klein uurtje. We krijgen ontbijt en vervolgens dalen we al weer!
We halen de huurauto op, een Holden dit keer (Australische Opel, says enough) en we rijden naar “Mount Field NP”. Het weer is lekker, ondanks de voorspelling. Ook lijkt het de komende dagen lekker weer te worden. Gelukkig zijn ze hier net zo goed met het voorspellen van het weer als in Nederland.
Aangekomen in Mount Field NP vinden we een B&B aan de rand van het bos op een perfecte locatie. We gaan lekker wandelen en komen o.a. langs de Russel-, horseshoe en de Lady Barron Falls. Echt super! Vervolgens zien we ook nog een Echidna en een Pademelon in het wild!
We waren bang dat het weer roet in het eten zou gooien. Gelukkig zit het ons nu eens mee…

• 24 December 2010 - 15:03

Marijke:

Wat 'n prachtige foto's van de watervallen. Super! De beestjes zijn schattig.