Grampians - Reisverslag uit Grampians, Australië van Wander & Anouk - WaarBenJij.nu Grampians - Reisverslag uit Grampians, Australië van Wander & Anouk - WaarBenJij.nu

Grampians

Door: Wanouk

Blijf op de hoogte en volg Wander & Anouk

12 December 2010 | Australië, Grampians

Hoi allemaal,

het duurde even voordat we de foto's konden plaatsen. Internet op Kangaroo Island viel elke keer weg. Na 2 uur prutsen hadden we eindelijk de reisverslagen erop gezet. Toen waren we gefrustreerd! En zijn we gaan wandelen.
Inmiddels zijn we onderweg naar de Grampians. Foto's zullen we 1 dezer dagen plaatsen. Vannacht zijn we in een leuke B&B terecht gekomen. 2 mensen in de 70/80 op een behoorlijk landgoed die een kamer/huisje te huur aanboden. Ontbijt was ook lekker. In Australie staat het ontbijt vaak al in de koelkast i.p.v. dat je naar een ontbijthal gaat. Mensen zijn hier super vriendelijk. Alles is mogelijk. Het weer is inmiddels omgeslagen. De zon schijnt wel, maar de wind maakt het heel koud. Ook regent het af en toe een beetje.
We laten snel weer van ons horen.

Groetjes!

• 12 December 2010 - 17:54

Marijke:

Hey lieverdjes,

Dat is al de 2e keer dat je het hebt over supervriendelijke mensen. Jullie komen toch niet op rare gedachten, hè? Australië is alleen voor vakantie! :P

Liefdevolle Hollandse kusjes.

• 13 December 2010 - 12:33

Jan En Cili:

Hallo Wander en Anouk,

Wat geweldig om jullie reisverslagen te lezen........superleuk!
    En wat jullie allemaal meemaken zeg, we zouden zo willen ruilen met jullie hoor.....geen probleem!! Mooie foto's hebben jullie erop staan zeg ( vooral die foto van jullie met de kangaroo!! ), al heel veel moois gezien en jullie gaan nog heel veel meer moois zien!!
    We zijn erg benieuwd naar de foto's van de Grampians, maak er maar veel foto's.....dat komt vast wel goed.

Bij ons is alles goed hoor, het is hier al goed winter, we zijn net een paar dagen de sneeuw kwijt, maar de volgende sneeuwbuien zijn alweer in aantocht deze week.

Wij wensen jullie heel veel plezier met het vervolg van jullie reis!

Liefs Jan en Cili xxx

• 13 December 2010 - 17:35

Wilma:

HOI GENIETERS.
    Wat een mooie foto,s is ook voor ons genieten.Wander je lijkt net kung fu bij die rotsen,wist niet dat je zo goed in gevechtsport was, ziet er erg cool uit.Wacht weer jullie volgend bericht af. Is erg leuk om jullie te kunnen volgen.Geniet maar intens!!!!!!!!!!
    xxxxWilma&Jacques